Lördag 3 november -18

Klev upp med barnen klockan 6, karln fick fortsätta sova. Vid åtta tog vi och åt frukost. Dagen var seg och sen tog jag tag i att städa och dammsuga så slipper vi komma hem imorgon och det är smutsigt. För ikväll ska vi sova i Silje, då vi ska vara hundvakt. Men innan vi åkte till Silje så åkte vi på Birsta för att köpa present till Fredde, han fyller år imorgon. ✌🏼 Sen for vi till Silje, åt lunch och lekte. Middagen gjorde vi kyckling sallad. Kenny, katta och saga kom precis då vi skulle äta så då fick dom äta sallad med. 

Vi hann gå en skatt karta som häxan hade lämnat, och slatten var en munk. Det blev Liam glad över. 🍩 Vid 18 riden började våda våra barn bråka med oss och ville absolut inte lyssna speciellt den större så det blev välling och sängen. Denna trots ålder gör mig grå hårig. 😩😩

Vid åtta kom frida och Marcus, vi skulle se på film, äta en massa goda smaskigheter och bada. Vid klockan 22 började vi bada och satt i poolen tills klockan blev halv ett. Varmt och skönt! Sen vid halv två åkte dom hem och jag gick upp till karln som hade somnat i soffan och hade gått upp och lagt sig. Och några timmar sömn behöver jag då jag har jouren och ifall nån sjukanmäler sig så blir det antingen jag som går ut och jobbar eller ringer in någon annan. Men tack ni för ikväll, det kan vi göra om flera gånger. 👏🏼

Suddigs bilder men det är ju trots allt bilder 😂 (null)

(null)