Lördag 13 oktober -18

Vi hade fixat barnvakt idag, jag skjutsade barnen till svanäng vid tio och sen då jag kom hem så åkte vi direkt på birsta. Inhandlade en ny madrass till liams nya säng, lådor, annat fix. Sen då vi kom hem så gjorde vi världens ryck. plockade bort allt i vårat sovrumt, städade lister, bytte gariner sen byte vi rum med barnen. Satte upp Liams nya säng, fixade med nya lådor. Min tanke med att sätta upp gardiner på väggarna gick inte så bra för slagborren vi lånade av våran granne alexandra var inte tillräckligt stark så vi skulle få hämta en slagborr hos min farbror och testa den. Vid 18 hade vi bokat bor på stan på steakhouse som ligger i strand hotell. Goda köttbitar till bra pris och efter maten åke vi till min farbror för att hämta borren men stannade där och drack en kaffe och kollade på tv med han. Sen åkte vi hem och var super trötta så somnade direkt då vi la oss i sängen. Imorgon är det ännu mer fix, vill ha det mesta klart innan vi hämtar hem barnen. 🤗 (null)

(null)