Lördag 6 oktober -18

vi ville hitta på något roligt idag, så vi bestämde oss för att åka till matfors och bada. Sist vi badade i pool var i grekland, och då ratatde ebbe det men idag så leker han hejvilt och vll absolut inte åka hem. Så knepigt. i kregland hade vi 7 pooler att välja mellan här har vi två stycken som han älskar. konstiga unge. Efter vi kände oss nöjda och belåtna så gick vi på ica och inhandlade kvällens middag. Efter vi kom hem så åt vi middag och tittade på film sen blev jag bjuden på vinkväll hos tony men jag kände att njaaa jag är trött. Så jag skrev till tony att jag inte kommer men då svarade han att -jag har köpt en vinflaska till dig. Så då kom jag, jag kom dit i mjukis kläder ocoh kofta och då tony öppnar dörren så står han i kavaj och fixat sig snyggt. Samt de andra var klädda snyggt, jag trodde vi skulle dricka vin i soffan och surra skit men det hade inte dessa tänkt. Dom skulle ut på stan, men jag tog nått glas vin sen så vid klockan 22 då deras dans moves kom och började peppa till så kände jag mig en partypooper så jag gick hem och sov. Tantalutta här! Haha! 🙋🏼‍♀️👵🏼
 
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)