Måndag 1 oktober -18

HALLÅJ jobbet igen. Senast vi sågs på riktigt var 28 februari 2017. Allt sig likt förrutom lite nyare personal som jag inte vet om och nya städ objekt men annars så var sig allt likt. Medans jag var på jobbet och kämpade på så var krille på förskolan med Ebbe, om det bara kan få gå bra på dagis för Ebbe så kan man slappna av på jobbet och veta att han trivs. Men vi är inte i mål än. 

Efter jag har slutat så åkte jag och hem bytte av krille, han åkte och jobbade kväll. Jag och barnen åkte på Birsta, jag skulle hitta en guld hatt tills imorgon då jag ska på Norrlands konferensen med badhuset, middag och underhållning står på schemat.  (null)
Efter barnen hade somnat så tittade jag på humor galan på tvn, blandat med humor och med se dokumentärer med barn som har/hade cancer. Och som jag grinade, blev helt förstörd. När krille kom hem så såg jag helt förstörd ut. Så jag beslutade att bli barnsupporter och skänka en slant varje månad. För faaaaan vad jag hatar denna hemska cancer. 💔💔💔💔💔💔