Onsdag 10 oktober -18

Idag fick jag testa på att jobba själv på ett ställe som är stort och krävs att man kommer ihåg vad man ska göras. Men längtar tills jag kommer i det och kan slappna av mer. Men även idag var ebbe själv på dagis efter sovningen också så fick dom bara ringa ifall det var något men det var ninga problem, han börjar acceptera det mer nu. Så imorgon är det jag som ska vara med han på morgonen och sen åka efter sovningen på morgonen.  
 
Efter jobbet så åkte jag och hämtade barnen, Ebbe blev glad men liam däremot blir lika arg varje gång. Sm en ilsken tupp. Han springer ifrån mig och vägrar att gå till bilen, då vi hade bara ett barn så gick det ju fort att ta med han till bilen i protest men nu mera har man en ebbe som ruymmer också, fan blir lika svettig varje gång och arg. Så när vi kom hem så fick vi prata med han att det är mamma som kommer att hämta han, vare sig han vill det eller ej. Men thats life.