After work fast man inte jobbar.

Jag blev ner skjutsad av min man och barn till stan för jag åt middag med mina mammor och krille tog med barnen till byllan för en middag. Jag och kristian gick föräldrar kursen då vi väntade Liam och då var det 5 mammor i den gruppen som var helt fantastiska och vi fortsatte upprätthålla kontankten på appen whatz up. Så vi har fortsatt snacka, allstå nu 4 år senare. Vi skriver inte varje dag men då och då, och det häftigaste av allt att vi alla fick vårat andra barn ungefär samma tid igen. Så nu ikväll sågs vi alla utom en mamma som fick ställa in. Men vi hade en after work på restuarang grillen, vi åt en sån förbaskat god buffé och drack goda drinkar och satt och surrade från klockan fem till klockan tio. Vi hade ganska mycket att prata om kan man säga och det är så härligt att ha sådana personer i sitt liv, man behöver inte träffas på flera månader men det är som att vi sågs förra veckan. Tack ni fina damer för ikväll, det får inte dröja allt för länge igen tills vi ses nästa gång! 💚💜🧡❤️💙 (null)

(null)