Fredag 14 september -18

Idag så fick vi äntligen besö av våra kompisar, Alfred, Edvin och Lias. Dom kom hit imorse och lekte med oss här hela dagen, vi fixade lunch till dom sen hackade jag ihop en sallad till mig och johanna. Barnen lekte på massor,dom hade nog saknat varandra. Innan dom åkte hem så gick vi ner på ica, köpte glass så dom höll sig på ett bra humör påväg hem. Eller Liam var den som var mest tjurig. Denna envishet....🙄🤦🏼‍♀️ Men så roligt att se dessa killar leka med varandra, då trovs verkligen i varandras sällskap. Och vi mammor också för delen (eller jag hoppas Johanna trovs med mig annars är hon illa tvungen att umgås med mig...🙄) 
 
Jag och barnen är själva i helgen för krille åkte till ramsele denna helg på lastbils träff så han kommer hem på söndag. Så jag och kiddosen myste på hemma, åt middag, sen kom xhanti. Vi fick vara hundvakt åt henna ikväll och hon ska även sova hos oss så vi får lite sällskap.
 
Efter barnen hade somnat så väntade jag in mitt fredags sällskap, frida min sköna böna. Hon köpte med sig en massa onyttigheter och sen så slog vi på filmen föräldrafällan som frida kunde varenda replik i. Sett den lite för mycket kanske? Haha! 😂 Men tack att du gjorde en gräsänkas kväll ❣️ (null)

(null)

(null)