Fredag 7 september -18

Jag och mina barn gjorde birsta tillsammans, jag letade febrilt efter en present till markus som fyller år imorgon och vem träffar vi? den bästa räffen nånsin då amn köper present till hennes karl? Lilly ch Therese var också och shoppade, så hon fick avgöra vad som är bäst att köpa den han. Kanon bra ju! Och äntligen fick vi pussas med lilly, som vi har längtat efter den donnan! Men det blev inte sånt långt möte, men jag tackar för det! För dessa huiganer inne på affärer var inte det lättaste, Ebbe fick jag tillslutet tvinga ner i vagnen och Liam åLilly strosade runt, och lilly den rackar ungen var snabb och gömde sig bakom en hög av skokartonger, paniken då jag ser vart hon gömmer sig. Sen fick vi säga hejdå till dom men vi fick ju pussas och gosa men vi ses ju imorgon också! 💛
 
 
(null)

(null)