KML DAG đŸ©

Mamma hĂ€mtade mig halv Ă„tta och vi började Ă„ka mot Uppsala. Vi checkade in pĂ„ hotellet Uplandia som jag och min familj bodde pĂ„ dĂ„ vi Ă„kte hem ifrĂ„n Arlanda. Innan vi pt mat pĂ„ hotellet sĂ„ gick vi en svĂ€ng pĂ„ stan för halv ett började lunch buffĂ©n, smaskigt! Sen en timme senare började seminariumet. Jag har ju följt med mamma hit för att lyssna pĂ„ blodcancerförbundet och lĂ€kare som pratar om kml, det som min mamma har. AlltsĂ„ leukemi. VĂ€ldigt intressant, pĂ„gick hela dagen. Med nĂ„gon benstrĂ€ckare samt en fika stund och dĂ„ var jag i bakelse himlen. Stort vigge bord med efterrĂ€tter, farligt! Sen fortsatte en sista förelĂ€sning och klockan fem var allt slut! 

Seminarium och hotellet Ă€r i samma byggnad sĂ„ nĂ€ra och bra till vĂ„rat hotell rum. Min mamma hade tydligen rĂ„kat bockat i att vi skulle ha ett handikappat anpassat rum sĂ„ vi fick ett större rum och med hissbara sĂ€ngar, jag klagar inte 😂  (null)

(null)

(null)