Lördag 1 september -18

Då vi kom hem ifrån stranden så gick krille med Ebbe till rummet för att sova(igen men han säger själv att han vill det.. jag tvingar han inte) 😂. Nästan två timmar hängde jag och storebrorsan tillsammans. Det behöver vi tanke på att han har favoriserat krille ganska länge och varit negativ mot mig samt vill tjafsa ganska ofta. Han saknar nog rutinen att få vara på dagis och ha lite längtan till sin mamma 😍 Vid fem gick vi till rummet, gav barnen mat och sen gick krille och lamslog alldeles själv vid poolen medans jag och barnen åt lite godis och kollade på film. 

Vid sju la vi ner Ebbe i vagnen och tänkte att han skulle sova medans vi kunde äta middag ute men sen tanken hade inte Ebbe. Han var vaken och också fick en glass som Liam. Vis halv tio somnade barnen ikväll. Jag ber till gudarna att dom sover till längre än 7 imorgon.. tycker så synd om våra grannar 😂 Men som krille sa.. -vi kommer aldrig se dom igen så vi skiter i att våra barn bråkar och skriker (Ebbe). 

Nu ska jag sova och laddar för dagen imorgon som är den sista hela sol dagen som man kan slappna av på sen på måndag har vi också hela dagen med 18.30 hämtar våran transfer buss oss. 👋🏼☀️🧡


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

  (null)
(null)