Onsdag 12 september -18

Skrev till Johanna imorse ifall hon ville äta frukost på ikea med mig och ebbe. Och de kvinnan tackar ju inte nej till mat och det är jag glad över för med henne kan man känna sig trygg med att hon inte dömer en hur mycket man äter eller vad man äter. Alltså så många tallrikar med mat vi tog fram men vi ni kan vara lugna vi åt inte upp allt vad hade det spelat för roll om vi hade ätit upp allt? Vårt val. Sen tog vi en runda på birsta city, fick ebbe att sova en stund iallafall sen så kollade vi på kläder och sen hann vi med en fika också innan jag var tvungen att hämta Liam. Eller jo vi hann en sväng på bolaget också för på lördag ska det festas. Så vi var ute på jakt efter snyga festkläder men jag hittade inget napp. Men det var kula att hänga, hon har man ju inte träffats sen början på augusti, helt sjukt att man aldrig träffar sina närmaste vänner så ofta. Men blir ju så då hon är en framångsrik fotograf och jag har ... inget jobb än men flänger runt överallt ändå. 👌🏼🌟
 
Men tack för sällskapet idag! Sen hämtade vi Liam och hem för det vanliga, tvätta sig, byta kläder, sen påbörja med middagen. Till kvällen så tog jag en promenad med tony, runt granloholm. Vi har ju så fina promenadstråk häri området och oftast så är det gatulysen. Men jag vill ju så gärna gå igång detta med promenader, men ska inskaffa mig ett par bättre dojjor. Mina snea fötter mår inte bra utav att gå på asfalt med några billiga shoes. 
👟 (null)

(null)