Söndag 23 september -18

Hemma efter en super bea helg med min mamma! Jätte kul att jag blev tillfrågad av henne att jag skulle få följa med! Imorse vaknade jag vid klockan åtta... och varför kan man inte få sova ut då man har chansen? Så typiskt. Vi gick ner till frukost buffén och smaskade i oss alla godsaker sen så checkade vi ut och åkte till Gränby galleria i Uppsala för att strosa lite. Jag köpte ett stort tacos serverings kit, bra pris och fint! Det kände jag att jag ville ha, vi tog även en god juice innan vi åkte hemöver.. varför finns inte dom på Birsta? Jag skulle - ä ä ä lska det då. Och även min mamma tror jag som blev imponerad hur gott det var. 🍋🍏🍍

Sen åkte vi hemöver, stannade i Hakke gård och åt lunch. Vid halv fyra var vi hemma, mina barn har nog saknat mig, iallafall Ebbe som kilade fast vid mig. 😍 Krille gjorde korv och makaroner sen for han till garaget och jag och barnen tittade på film och sen badade vi. 🐳

Efter dom somnade vid sju så väntade jag på att krille skulle komma hem så jag kunde få gå ut och promenera med Tony. Vi tog en sväng runt granloholm, har alltid älskat att gå vid bostads områden och Tony är likadan, så vi skrapade ihop 50 minuters prommis. 🌜

Nu ska jag borsta gaddarna sen gå och snusa med mina boys. Imorgon väntar en dagis dag och jag hoppas på bättre tur att Ebbe sover där. Annars är det bara att fortsätta kämpa på. Godnatt till alla er som hänger på och läser denna ointressanta blogg. 😂👌🏼 (null)

(null)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
(null)

(null)