Tisdag 18 september -18

Idag var dagen kommen! Dagen då Ebbe ska få utforska sin egen avdelning. Vi kom dit vid halv tio, krille kom också. Vi hejdade på en av hans ordinarie personal medans de andra två var sjuk. Vi var bara där en timme men Ebbe rockade, han spanade in allt och var glad. Sen åkte vi hem för att han skulle äta lunch och sova men någon mat ville han inte ha, helt slut. Han sov i två timmar den trötta ongen, fick tillochmed väcka han för att vi skulle åka och hämta Liam. Efter dagiset åkte vi och tog en korv som mellanmål på Ica maxi sen in på skopunkten för att inhandla skor till barnen. Göra det själv ska jag inte göra igen, heeeeelt slut efteråt. När jag kom hem insåg jag att Liam eller jag hade bytt ut Ebbe stövlar till liams storlek så jag körde två par av samma storlek. SUCK! Men det ska fixas men ingen panik. 🙄 Till middag blev det kyckling och pasta i ugnen med rostade kikärtor, alltså vad jag briljerar i köket. Skojsigt! Och hela familjen äter mina rätter, ännu bättre! 

Efter middagen åkte jag och gjorde ett kvälls jobb sen mötte jag upp Elin och Bianca för ett varv runt sidsjön, härligt promenad väder. 🍁👌🏼 

Frukosten var inte heller att klaga på.. 🤤 (null)


Titt så vackra människor ❤️👇🏼 
(null)

(null)

(null)

(null)
Ebbes kängor som är waterproof. 👋🏼 Hoppas dom levererar!