Torsdag 13 september -18

Efter jag lämnade Liam så åkte jag till silje med Ebbe, mamma skulle vara med han idag medans jag åkte hem och ordnade upp hela förrådet, rensade och kollade igenom alla kläder vad ebbe kan ha på dagis och vad som inskaffas. Gick kanon bra, fick mycket kastat och tog med vårat gamla matbord med stolar till silje. Sen fick man lunch sällskap av mannen så vi åt lunch innan jag fortsatte med alla gå igenom barnens garderober och ta bort allas sommarkläder. Nu är det höst! 🍁
 
Jag och Liam åkte sen på blåberget och kastade gamla saker och lämnade in kläder på erikshjälpen. Sen handlade vi med kina mat till silje, för mamma ville ha hjälp med soffan för den har redan kommit. Det blir kanon bra! Tack snälla mamma för hjälpen att du hängde med Ebbelito. Efter barnen hade somnat så kom frida så och hälsadepå sen åkte hon och jag bil, hon har ju köpt en ny bil och såklart måste den testas i max drive in, en lyxshake. Hade ju köpt en snygg rattmuff och en fläkt doft, muffen satt inte så bra mem fläkten luktade iallafall gott men hon blev glad så det är ju tanken som räknas. Vid halv elva släppte hon av mig hemma och jag gick ner och somnade med mina små grabbar. 🌜 (null)

(null)

(null)

(null)