Torsdag 20 september -18

På ett dygn har Ebbe kissat TRE GÅNGER i sängen. För två dagar sen gjorde jag ren den med en maskin. Kul Ebbe. Kul. 

Var bara att tvätta alla lakan vi hade och sen drog vi till dagis. Idag var vi ute och lekte, Ebbe blev super trött då vi kom till dagis men efter en stund gungande gick det över. Sen blev det sandlåda lek och Liam kom och gjorde oss sällskap. 

Till lunch var Ebbe jätte trött men åt ändå och smakade ananas. Sen följde jag med in i sovrummet och satt bredvid han, 4 minuter senare somnade lilleskrutten. Då åkte jag hem och dagis skulle ringa då han har vaknat. Klockan två kände att nu måste jag hämta Liam iallafall, tänkte att va fan över 2 timmar har Ebbe sovit nu. Ringer och checkat läget, men han hade inte ens sovit en timme. Och han satt och åt mellanmål. Så jag och Liam for på Ica så fick han välja vad han skulle äta för mellis, en donut som vi tog med till Silje efter vi plockade upp Ebbe. 

Åkte till Silje, mamma klippte mitt hår så det är fräscht innan jag ska färga håret på tisdag. Hallulja för den stunden! Som jag längtar 😍 Sen bjussade hon på fläsk och stuvade makaroner, en av mina favorit rätter 🥓🤤 

Då barnen hade somnat, som dom gjorde på två minuter så gick jag upp till Tony, pt lite kvällsmat. (Fläsk å makaroner 😂) sen tog vi en promenad. Men vi skrämde upp varandra för vi var så rädd för björnar och lo djur då vi gick vid skogen. 🤦🏼‍♀️🐻 Brukar aldrig vara rädd för att stöta på djur men Tony skrämde upp mig. Men vi kom hel hel skinnande iallafall. 😂 (null)

(null)

(null)