Onsdag 9 januari -19

Ligger i sängen som en 27 åring. Tänk om 3 år är jag 30 år, helt sinnes. Vaknade upp imorse och Liam sa, mamma idag är det din dag. 💐 Ja tänk! Fullt ös hela dagen har det varit.. jobbat, åt lunch på bakgården med viccy och Bella. En bra birthday lunch som även blev gratis då jag hade 10 stämplar 😍👌🏼 Efter jobbet åkte jag hem och påbörjade med spritsen av muffins och gjorde tårtorna. Jag höll på till klockan 17 sen kom dom första gästerna sen rullade det på! Jag har världens finaste familj och vänner som vill komma hem till mig och gratta mig, trångt och varmt med väldigt trevligt! Jag har fått så bra saker, PW har i massor, presenkort, blommor, parfym, bak saker, duschdraperi, mys kläder, hudvårds produkter, en tvättsvamp av min påhittiga farbror 😂 (en massa pengar nertryckt i den 😂). Sen av min make fick jag ju en weekend i jul/födelsedags present. Bortskämd jag vet men har man världens snällaste man så har man ♥️ Ja alltså så bra saker har jag fåt! Nu har jag städat undan allt och diskat och ligger och lyssnar på min make som snarkar ❣️ Nu ska jag sova för det är ju en dag imorgon också 😚 

Min extremt snygga tårta 😂🎂🍬
(null)


Tog kort på en massa sötnosar ikvälll ♥️😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Spana in denna snygging 😂😂  vad gör jag med munnen?! 😂👇🏼

(null)


Och jag uppfann duckface 😂👇🏼 (null)