Varsågod min make

Ja nu är det ju såhär att man fyller år nästa vecka å min man vill ju alltid veta vad jag önskar mig. Så han får gå in här på bloggen då han får panik å inte vet dagen innan vad han ska överraska sin fru med. 💁🏼‍♀️ 

(null)

1. ögonskugga från www.caiacometics.se så hon blir fin då hon ska på partaj. 
2. En moccamaster ☕️ Så hon blir böjd och glas över ett gott kaffe varje morgon. 😍 
3. En locktång, en sådan .. detta märke kommer ifrån https://www.lyko.se/harvard/varmeverktyg/locktang/poze-5-in-1-hair-styler-locktang-1 (null)

4. Skålar från rusta, märker "ester" blåa. Så hon kan ära sina nyttiga måltider i skålarna. 
5. Skålar från indiska, färg mint eller grå passar hennea stil. Å till fredags dippen 💁🏼‍♀️ 
6. Alltid bra med bra ansikts produkter så hon kan få en fräsch hy 🙆🏼‍♀️
7. Snygga ljuslyktor, du är ju ofta ute och far. Rustika hem har snygga saker, där får du vägarna förbi 😏 
8. Presentkort ... lista ut vart jag vill ha. 😏 
9. Träningstights (det ska ek vara bomull) helst Nike. 🏋🏼‍♀️ (så hon kan känns sig läcker på gymmet) 
10. Nya träningsskor, Nike. Så hon kan springa sig läcker 👟😏
11. Ett kärleksbarn 👶🏼❣️ 


Så hoppas du känner dig nöjd med dessa önskemål till din prinsessa 🎉😍