FÖRSTA ADVENT

 Idag fick Liam träffa sin stolta gammel mormor, han fick mysa med henne ca en och enhalvtimme. Han sov hela tiden, men hellre det än ett grin barn. 
 
Efter det besöket åkte jag, mamma och pappa hem till oss och åt sushi. Sen åkte dom och krille kom hem. Senare åkte vi ner på stan och gick på julskyltningen med Fredrik och Viccy. Jag vann på lotteri, en "julskinka". Men man fick 200 kronor på city gross. Riktigt bra! 
 
Efter de åkte jag och Krille hem, såg på film, käkat godis och pyntade fram julen. Nu fattas bara gardiner som ska tvättas sen är det klart. 
 
Nu ska jag gå och duscha, jag passar på nu när Krille är hemma så slipper jag stressa med det när jag är ensam med Liam. För imorgon börjar Kristian och jobba.. de ska bli ovant att vara ensam med vår pojk, men jag måste ju vänja mig.. Jag ska ju bara ensam med han några månader framöver.
Hur jäkla underbar får man vara? :') 
 
 
#1 - - Elin:

vilka härliga bilder!