SÖNDAG 31 JULI -16

Det första jag tänkte på imorse var.. -bebis!! Då blev jag klarvaken, kollade på telefon. Yes. Hade fått bild av Therese! Sen efter det blev jag jätte pigg & inte alls bakis. Så jag satte mig vid datorn och fixade medans kristian sov längre. Vid lunchtid gick vi ner på stan, åt lunch på olearys & köpte sista sakerna till Kristian. Himla mysigt att få rå om varandra på stan med en god hamburgare, och äta i lugn & ro. Efter shoppingen satt vi oss i solen och väntade på Vilma. Jag och vilma hade bokat tid för spraytan, ✌🏼️ Och brun blev vi, spännande och se om någon dag hur brun jag är då. 
 
Efter spraytan åkte vi till svanäng för att få middag serverad & hämta hem Liam. Kvällen spenderades framför en varsin manick(dator&kolsyra) men vi åt chokladpudding tillsammans(samtidigt). 
Vi tog även en tur med willysen ner till logen för att räkna bord till festen. Snacka om att våran son älskar alla slags fordon! 
#1 - - a n n i k a:

Gott!