MÅNDAG 29 FEBRUARI -16

Tur att Kristian friade till mig i december annars hade jag gått ner på knä idag, då det är skottår. Där missade du ett pinsamtromantiskt frieri. 😬 Men istället fick jag uppleva ett frieri som var väldigt efterlängtat  😍♥️

Denna måndag har rullat på i en vanlig takt, efter jobbet började jag fixa middag. Jag gjorde en perfekt "matlådemat" som min gubbelubbe säger. Köttfärs/pasta gratäng, super smaskigt. Och oftast är det godare dagen efter.😋  Efter vi alla 3 hade ätit upp klädde vi på oss och gick en promenad på 45 minuter. Det började bli så mörkt och vi hade inte så mycket reflexer på oss, så vi kortade ner promensdsträckan. Men skönt att röra på fläsket.🚶🏼  Då vi kom hade Liam överskottsenergi, men han somnade snabbt. Imorgon ska han på dagis och hoppas han kan vara där utan att bli sjuk (iallafall en dag). 😊 

Grabben som har lärt sig att ta sig upp i soffan utan mamma eller pappas hjälp. Världens roligaste aktivitet, upp å ner. 🙈



♥️