SÖNDAG 31 JANUARI -16

 
Vilken jädrans snäll mamma jag har som tog Liam imorse så att en annan kan få sova. Och det gjorde jag. Klockan tio väckte Krille mig, då lyste solen så man mådde bra direkt. Ner och drack morgonkaffet och fundera vad dagen hade att erbjuda. Kenny ville hitta på något, så jag beslöt att vi skulle åka skoter och grilla korv. Det var han med på, även mamma och pappa. Och moster och barnen(emelie & thilda). Krille åkte och hämtade skotern, medans jag åkte och handlade. Vi for upp till sörsjön, jag och mamma fick plats i pulkan med Liam och Xhanti. Emelie satt med Kristian, Thilda åkte med katta och moster och pappa, samt viggo åkte med Kenny. Alla fick plats en sväng! Vi grillade korv, hamburgare och kolbullar. Innan tre åkte vi hemåt, så det inte blev så sent för Liam. Han är ju tvungen och sova på eftermidaggen annars orkar han inte med sig själv på kvällen. Vi åkte till silje,Liam sov en stund. Vi fick middag, sen for vi hem. Nu tittar på en av filmerna som vi hyrde, ska snart gå och sova. Imorgon börjar en ny vecka. Men vilken bra söndag vi fick! 
 

 
 
 
 ♥️♥️♥️