FREDAG 30 SEPTEMBER -16

Vi har fått en ny pojk!! helt sjukt hur ett utseende kan ändras bara på en ny frisyr. Gabriella kom och klippte han här hemma så slapp vi dra iväg han till en frisör. Jag mutade han med datorn, telefon, glass, chokladboll, mandarin. Gabriella klarade det galant och resultatet blev kanon fint. Liam själv har inte reagerat över sin nya frippa, märks att han är en kille. 
 
Sen efter klippningen blev det lunch, sen la jag ner han i vagnen men då man bor inne i stan så är det aldrig tyst så efter en timme ville han upp, men då blev en glad iallafall, Hans mormor kom och ville se den nya frillan och hon kom så lägligt då han ville kliva upp. Vi visade vad vi köpte till han igår, och sen provade vi på de nya målar sakerna. När vi var klar med det skulle mamma/mormor åka men det vägrade Liam, han grinade och blev arg så han fick så gott följa med mormorn hem. Efter jag hade städat upp efter konstnären åkte jag också till silje. Där var vi i lilla stugan, fick fika, spanade in kenny & katarinas nya bil och som avslutning fick vi middag serverad. 
 
Nu ligger både Liam och Kristian och sover, vilken skoj fredag kväll det blev. Lika bra och sova för min del också. 
 
 
#1 - - Angelica:

Klippningen blev ju kanonbra (: