Vilken dag.

Det blev ett stopp efter Gävle, på självaste mall of scandinavia. Sjukt stort!! Jag ringde till mamma och sa att jag var i himlen! Hann dock inte gå runt i lugn å ro med två och man (tre barn). Hann gå in på newbie, blev trE plagg till Liam å ett till Ebbe. Sen köpte jag choklad från affären lindt. Innan vi åkte därifrån åt vi middag, på olearys, blev inte en jätte mysig middag med en Liam som skulle kasta maten och slänge sig på golvet och lekte. Tur man inte går på restaurang så ofta med huliganen.
 
Då vi skulle från parkeringshuset som förövrigt var GIGANTISKT så förstod vi inte hur vi kom ut. Alla hade parkeringslappar som dom scanna, men vi hade ingen sån. Hahha! Så jag fick ställa mig vid en av bommarna där bilarna ställer sig (vissa trodde jag var helt tom i bollen som stod å prata med en parkeringsautomat) och ringde på hjälp. Hahah! Kaosfamiljen! Var bara att sätta in betalkortet så öppnades bommarna. 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
 
Efter ha svurit(maken) och åkt igenom Stockholm kom vi äntligen fram till Scandic i Södertälje. Jag och barnen tog ett bad direkt så man fick känna sig fräsch. Nu sover alla familjemedlemmar men jag är jämt så pigg på kvällen, men ska tvinga mig själv till sömns, för imorgon blir det en lååång dag men först en god frukost. 🐨🐼🐻🐵
Liam premiär åt popcorn, fullkomligt älskade det! 
❤️❤️❤️