Onsdag 28 februari -18

Men att dessa minusgrader ska hålla i sig! Bitande bitande åååå bitande kallt! Vi var bara hemma till klockan ett, sen åkte jag med Liam till silje för mamma erbjöd sig ha Liam så jag kunde åka på bvc med bara ebbe och slippa dra med Liam till en massa baskelusker. Jag är jätte nojig för alla sjukdomar som finns! Så det är lika bra att bara på den säkra sidan. Så jag och Ebbe åkte och vägde å mätte han. Det går uppåt! Han hade gått upp ca 400 gram och nu väger han över 10 kilo och är 77,5 cm lång. Stora grabben! 
 
Efter vi var klar på bvc åkte vi till mamma och Liam, hon hade gjort mat till oss( Bortskämd värre!) Sen kom även Krille så han fick klippa sig lite, tanken var att Liam också skulle klipps sig men det tar vi en annan dag, vi orkade inte bråka med han. Efter Krille tog med barnen hem åkte jag en sväng på gummer, körde crosstrainer igen och den där himla cykeln. Det är så himla skön och jobbig på samma gång. Man köttar på i 20 sekunder och vilar 10 och gör om det 8 gånger. Och ju mer man trampar så blir det mer fläkt. Min nya favorit! 
 
Då jag kom hem så hade alla pojkar somnat, då var klockan 19 så en tidig kväll med andra ord! Men karln vaknade ändå till en sväng så vi såg ett avsnitt av bonusfamiljen innan sängavgången! 
(null)