Tisdag 30 januari-18

Vad jag vill ha sol sol som, behöver inte vara plus grader utan bara sol. Sen blir jag glad i mitt hjärta. Jag hoppas på det i helgen! ✨

Men så länge får vi nöja oss med ännu mer snö som det ska tydligen komma nu dessa dagar. It’s enough. 🖐🏼 

Mamma kom hit vid fyra och var med mina barn så jag kunde få åka och träna igen med johanna, idag var det ett ännu jobbigare pass. Ett riktigt grispass! 👅👅👅 Men fan va gott man mår i själen..absolut inte i kroppen!! Den värker och är stel men då vet man att man har gjort något rätt iallafall. Mamma stannade kvar efter jag kom hem och lekte med Liam, så han var hel nöjd efter ha lekt klart med sin bästis mormor och jag fick duscha i luuugn och ro. Tack för hjälpen 💛 

Krille jobbar kväll så jag ligger just nu och kollar på en ny serie som jag ska titta på. Empire 🎧🎼 

(null)
(null)
(null)