Lördag 30 juni -18

Klockan ett var det dop för lilla Bianca, vi släppte av Ebbe hos farmorn så vi kunde ha det liiiite lättare i kyrkan och på fikat. Super fint i kyrkan med massa sång, sen var det fika i församlinghemmet och mer sång. Jag fick mysa med Ellie inne i kyrkan, gos. Vi blev kvar till ca halv fyra efter att ha fikat smörgåstårta och kladdkaka.. ja tackar ja. Dom visste hur min mage skulle bli glad. 😍 Tack för idag! 
 
Sen åkte vi och hämtade Ebbe sen till silje där xhanti väntade på oss och vi startade grillen och inväntade våra middags gäster, Viccy, Fredde och William. Barnen lekte för fulla muggar och karlarna grillade köttet. Satt som smäck! Sen hade jag gjort en cheesecake i efterätt... standard. Bästa efterätten i hela världen enligt mig. Vi var ute hela tiden tills våra barn gav upp först och var super trötta. Så familjen Selin/nordström åkte hem för en timme sedan och jag har städat undan disken. Nu blir det att titta på fotboll och rasta hunden men kaaaanske ett dopp i jacuzzin, det skulle göra gott innan man gick och la sig. Skulle somna som en liten bebis! Tack våra braiga vänner för ikväll! 😋