Torsdag 31 maj -18

Vi sov bra på hotellet, vi åt frukost i lugn och ro sen började vi packa i hop allt och swn åkte vi till ett Ica. Vi handlade lunch och fika för att vara redo för att bada. Vi hittade ett badhus, vi letade egentligen en sjö med en bra strand men vi hittade ett ute badhus så barnen blev nöjda. Det fanns rutchkanor, gnugo, studsmattor. Allt möjligt. Men innan vi badade så råkade jag byta om inne på herrarnas, 😂😂😂 
Det kom en man PRECIS då jag hade varit naken och hunnit bytt om till bikini.. 
 jag - nu är du nog inne på damernas... 
han- nä jag tror det är du som är inne på herrarnas. 😒 

Jag skyndade mig att gå till damernas, sen satt jag på givakt och kollade efter karln men han badade inte. SOM TUR VAR 😂

Men vi var där ca 2 timmar, sen började vi klä på oss och började rulla hemöver till en saknad pappa. Vi stannade på Tönnebro för att äta middag, barnen hade då sovit nästan hela vägen från Västerås. Så vi åt mat och lekte av oss så vi kunde orka resten av vägen hem. Och det gjorde den, felfritt! 👌🏼

Vilken bra semester det har varit, så himla mysigt att åka iväg med mina barn & min mamma. Vi kommer leva länge på denna fina resa 😍💙 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)