Halloween fest 2018 đŸŽƒđŸ„‚

IkvĂ€ll var vi bjuden hem till Annie dĂ€r hon hade halloween fest. SĂ„ vid halv sex kom sofia och Alex, dom skulle vara barnvakt Ă„t pojkarna. Krille körde ikvĂ€ll sĂ„ vi visste att vi skulle komma hem och inte sova över i viskan. Jag fick lĂ„na maskerad klĂ€der av Elin sĂ„ jag hade pĂ„ mig en oktober klĂ€nning, det var första gĂ„ngen jag var utklĂ€dd till en rĂ€tt sĂ„ normal mĂ€nniska. Andra Ă„r har jag varit utklĂ€dd til groda, fĂ„gel, naken gammal kĂ€rring. 😂 Men nu sĂ„ sminkade jag mig ocksĂ„, det var nĂ„got nytt. Vi kom till Annie vid kvart i Ă„tta, vi spelade beer Pong, andra spel och gjorde stol leken. Jag den lilla sopan Ă„kte ut andra omgĂ„ngen 😂 Vid Ă„kte hem strax vid tvĂ„ tiden och Ă„kte hemöver . Tack för att vi fick komma ikvĂ€ll, har allt (null)

id lika kul med er och roligt att dĂ„ bli bjuden pĂ„ en halloween fest och slippa planera sjĂ€lv. Och tack Fia och Alex för barnpassningen, guldvĂ€rt! đŸ˜â€ïž (null)

(null)

(null)

(null)