Söndag 5 januari 2020

Hej hopp
Kristian och Liam åkte till Svanäng tidigt imorse. Liam skulle få följa med dit och vara i huset och snickra. Medans jag och Ebbe var hemma, läste böcker, åt lunch. Sen så bestämde jag och Viccy att efter våra barn har sovit klart så åker vi på himlabadet. Så vid halv två vaknade Ebbe och då kom Viccy och
hämtade oss. När vi såg parkeringen och hur många bilar det var så googlade jag fort upp om nått annat badhus var öppet men det såg ut som ett dött lopp. Så vi gick in ändå, men som tur var så sväljer badhuset mycket folk. Ebbe var super duktig att flyta själv. Sist då vi va på Matfors badhus så satt han fast vid min kropp. Men nu köpte jag nya arm puffar och dom blev han mer trygga. Vi var där i 2,5 timme och Inge bråk eller gnäll då vi skulle åka. Väldigt lättsamt att ta med ett barn, full uppmärksamhet på Ebbe. 🐳

Efter badet åkte vi hem till oss och åt middag, sen kom Liam och Kristian hem. Efter barnen hade somnat slog vi på filmen a star is born. 🎥 🌟 

(null)

(null)