29 JANUARI -15

Idag blev det en stadstur med mamma, jag shoppade jeans,byxor(läs att dessa plagg kostade 75;- vardera) & en kavaj. Jag älskar rea. Vi avslutade stadsrundan med att jag skjutsade mamma upp på akuten.. Att det aldrig få vara nog med smärta! Men vi får se på den ljusa sidan att vi hann tjänatjäna innan de tråkiga hände! 

Detta fick Liam av sin mormor&morfar! Superduper tack! 


Till middag blev det pasta & skinksås, mumma! Sen nu på kvällen har vi kollat på tv, bara braiga program efter varann. Det räddar min kväll vill jag lova då jag har en sambo som lägger sig tidigt! 

Nu ska mina två blå få vila och ladda inför nattens amningsstunder!  

Fick hem detta brev idag, vi hade visst råkat skrivit in de Beau som mellannamn. Men vadå? Kan han inte få heta Liam Ove Staffan de Beau de Beau?! Det klingar ju bra!