ONSDAG 29 JULI -15

Liam har sovit med oss hela natten och på morgonen var hans föräldrar väldigt trött, och han har världens snällaste gudmor som tog han och var med han, så vi kunde sova lite till(vill bara påpeka att hon gjorde det av eget intiativ, då är hon ännu bätte!!). På förmiddagen sov Liam en timme och efter tuppluren hans så åkte vi mot Göteborg och var redo för en dag på Liseberg. Jag och viccy åkte några karuseller men smått onödigt att köpa åkband då det är så himla mycket folk i köerna. Men ändå kul att åka karuseller, en sån jäkla häftigt känsla! Efter våran dag där så skulle vi äta middag, vi hade siktat in oss på en restaurang som är jätte god,som jag & mamma åt på när vi va i sthlm. Jag körde dit och jag hann bli arg flera gånger ska jag säga er. Fan vad jag hatar Göteborgs trafik. Tillslut hittar vi en parkeringen i närheten och såklart var det fullt på restaurangen. Men vi hittade en annan, och det var super gott. Sen åkte vi tillbaka till campingen. Vi började packa in saker i bilen för imorgon är det hemfärd mot svallet. 




Fredrik tog på sig viccys nallinne..(som hon förövrigt har ägt i flera år,hahaha)8