En liten olycka,

Efter middagen åkte Kristian ner till siljegropen för att hjälpa till och fixa inför lördagens traktorpulling tävling så jag och barnen sväntade också ner dit innan vi skulle åka hem till lägenheten. Liam älskade att springa runt & "hjälpa" till, men en kort stund stod han för nära då dom skulle få upp mat tältet, så han fick ett järn rör i huvudet. Han blev såklart jätte ledsen och fick ett sår som det blödde ur från huvudet. Vi kunde inte bedöma skadan där då han var så ledsen så vi åkte upp till mamma/mormor och vi bestämde att vi åker upp till akuten. Sagt och gjort, Kristian tog med Ebbe hem medans mamma följde med mig och lille Liam. Gick jätte fort tills vi fick hjälp, en sköterska tyckte det såg jätte fint ut. Det blev ett jack på sidan av huvudet ovanför örat men behövde inte sys eller tejpas(för Liam ville inte att vi skulle vara där och peta). Så hon tvättade såret och sprutade med en plåsterspray. Sen fick Liam en belöning, en ambulansbil. Sen fick vi åka hem, så duktig han var! Och jag är ytterst tacksam över min mamma, hon finns där i ur och skur. Fastän hon har en sådan smärta i kroppen och ibland kan inte gå för hon har sådana hemska kramper så sätter hon sig själv åt sidan och hjälper andra. What a super women ❤️✨
 
Nu ska jag pussa på Liam som sover bredvid mig och lukta lite på han innan jag somnar och även lappa Ebbe på lillhuvudet. 👶🏼👦🏼
🤕💪🏼🚑💉