måndag 14 augusti -17

 
Fortfarande slö i kroppen är jag på morgonen,att vara en party mamma tar på mina krafter. Efter Liam sa -mamma frukost imorse så klev vi upp och starta dagen. Innan lunchen kom lillys med henns föräldrar och hälsade på. Som vi har saknat dom, eller som liam har längtat efter Lilly. Therese gjorde en super god lunch som vi är uppvuxen på, fralla med röra. Sen tog vi och drack kaffe inne på Liams rum medans Lilly och han roade sig med att leka. Dom åkte hem vid tre tiden. Då tog jag mina barn i vagnen och gick en promenad, dom båda somnade gott. Så gott så jag ifck väcka upp Liam så det inte blev för sent. Medans grabbarna sov så jag lagade rödspätta till middag, det gick fakiskt hem för liam. 
 
 
 
 
 
Båsa barnen var lite tjusrig att sova! Men om man lägger en mjuk grej i ebbes ansikte så somnar haM, men ni behöver inte va rdöd! Han kan andas och jag brukar flytta för sakerna i ansiktet så han kan andas!
 
Kolla så firren ser ut efter ha blivit mjölad och äggad. Ser ut som riktiga ögon till och med! Knasigt! 🐟🐟🐟