Måndag 28 augusti -17

Denna natt har inte varit så rolig, då ebbe ville vara vaken från ca 02.30 - 05.00. Han ville inte sova den rackarn. Han blev lite sketa arg då jag släckte lampan, den ska vara tänd. Så vid fem kände han att nu kan vi sova, så det gjorde jag också. Sällde klockan på åtta ifall man skulle sova vidare men då hade man ju en liam som vaknade tidigare som väckte mig med att dra upp ögonlocken. hahah!
 
Så det var bara att dra ur sig ur sängen, seg men vi var tvungen att vara på verkstaden men bilen då dom skulle ta bort airbagen. Mamma kom dit och hämtade upp oss en åkte vi till silje. Åt lunch där sen åkte vi på birsta, liam skötte sig rätt så bra! Han vill gärna dra sin egna vagn fram och tillbaka. Ebbe sov nästintill hela shoppingstunden. vi gick in på polarn, jag laddde upp med kläder då det börjar bli lite kallare ute. Mamma köpte fyndvaror till Liam och ebbe fick fingervantar. Så himla behövligt! Vi tog även en fika på ikea, det blev en mysig eftermiddag! Sen hämtade vi upp bilen innan det blev lax till middag i silje senstädade jag även bilen. Alltid lika roligare att åka bil då den är fräsch! 
 
Krille jobbade sent och liam somnade snabbt i sängen, det blev en lång dag. Innan jag gick och la mig så pratade jag med elin i telefon, i 1.5 timme surrade vi på. Tiden gårfort då man har roligt! Sen somnade jag gott i sängen efter denna långa dag.