söndag 27 augusti -17

Kristian och Liam klev upp tidigare än mig och Ebbe imorse, Kristian har ju börjat spelat ett nytt tv spel, (skiiiiit tråkigt) enligt mig. Så han kliver mer än gärna upp först av alla för att spela men det märker ju liam såklart så han kommer snabbt därefter. (sova ut för mig och ebbe med andra ord) Men dom skulle ju även ut och åka idag till Kramfors för att kolla  på en motor så jag och Ebbe stannade hemma. Jag tog tag i att rensa ebbes garderob(igen) sen städade jag hela lägenheten innan de andra två kom hem igen. Då dom kom hem hoppade vi in i bilen och åkte mot svanäng där vi skulle få middag uppe i stugan. Svärfar har ju donat på med att bygga påsugan, bastu, vattenbrunn och nu badtunna. Super mysigt och fint! Solen lyste i sin närvaro och jag var taggad att plocka bä  r. Fick hem några blåbär men mest lingon och så mysigt att vara där med Liam då han älskar att vandra i skogen, Tur för det gör jag med. Så fridfullt och så tillfredställande. Vi blev där uppe några timmar innan vi åkte neröver igen, då packade vi in oss i bilen och åka hem för att duscha av oss all röklukt.