Söndag 6 augusti -17

Kristian tog med Liam till banan imorse så kunde jag och Ebbe sussa vidare tills vi klev upp och åt frukost vid halv nio. Sen packade vi in alla saker i bilen & for till karläng för att hämta min gudson & mamman Victoria. Vi åkte till stöde marknad, men först var vi tvungna att stuva in vagnarna i bilen(vi fick plats tack vare att jag fick låna päronens bil) sen åkte vi till stöde men först ett stop i Nedansjö då Ebbe de Beau var otålig och hungrig men sen sov han vidare igenom hela marknads stunden men det var väl ingen merit då marknaden var så förbannat liten.. det som tog längst tid var att vänta på maten.. sen for vi hem igen. Men jag köpte tunnbrödschips, så jäkla goda! Sådana ska inskaffas då det är selångers marknad. Vi tog en korv och hamburgare sen åkte vi hemöver igen, stannade även i karläng en stund och ammade innan vi for hem till de andra två familjemedlemmarna. Det var skönt att få unmås med Viccy å Wille idag, det behövdes! Jag hade ju saknat dom två! ❤️