Torsdag 28 december -17

Ja det har hela tiden något att göra med tre kiddos, om inte den ena sket så gjorde den andra det. Jag fick en lugn stund insoffsn med kaffe koppen å Liam kollade på film medans jag söv ner både Lilly och Ebbe efter lunch. Blev mäkta impad av mig själv att jag fick dom att sova på bara några minuter. 👍🏼 

Vid två kom marcus och strax därpå kom mamma och hämtade xhanti, hon lämnade av henne här medans hon gick på Birsta. Krille köpte med sig mat hem idag, någon ork fanns inte att stå vid spisen dessutom så ekar kylskåpet. Efter maten drog jag på city gross och handlade sen åkte jag på bolaget. Men innan jag kunde dra så fick jag skotta fram bilen. Det var någon decimeter snö på deb, men gratis träning tänkte jag! 

Nu ikväll har jag gått runt i lägenheten och försökt förstår mig på vad vi ska packa med till våran familj för några dagar i Borga (null)

fjäll. ❄️ (null)