måndag 27 februari -17

Jag hade ingen söndagsångest igår isllafall. Varför? Jo för jag jobbar bara idag och imorgon sen hem för en lång tid framöver. Det har inte varit en sådan psykiskt jobbig arbetsdag, men en fysisk. Så jag bestämde att det var dags för en gravidmassage idag efter jobbet. Efter jag fick kroppen knådad som för övrigt var obeskrivligt skönt så hämtade jag Liam i svanäng. For vidare med han till silje, där han sover inatt så mamma är med han imorgon. 
 
Nu sitter jag i soffan med en sparkande bebis eller mer en som trycker sin lilla kropp ut igenom min hud känns det som samtidigt som min man ligger i mitt knä och sover. Ska ta och bära över han till sängen för att sova, då han ska jobba inatt och jag ska upp tidigt imorgon igen. Eller jag tar tillbaka det, bära kommer jag inte att göra. Det räcker med att jag måste bära min egen kroppsvikt.