Lördag 29 juli -17

Jag tänkte skriva att - idag är det lördag, en lugn sådan.. inga måsten. Men sen kom jag på att ett av alla måste:n var att åka till nora och mata Lector, brorsans hund då dom är på semester. Sen åka och köpa blöjor, hade kupong på willys(blev lite billigare). Då passade vi på att köpa middagen också, gillat fick det bli. Sen det sista måste:t var att göra ren poolen, då lille edvin råkade kräka i den igår. Så tömde ur allt vatten, gjorde rent filtrena och skura och fyllde på nytt igen. Men det gjorde inte så mycket att man fick göra det för vädret var oerhärt skönt. Man blir paff varje gång det är sol! För det händer inte så ofta denna sommar. Så det blev lite inplanerade måste:n iallafall. Fast inga ansträngade sådana. 
 
Efter jag gjorde ren poolen så åt vi middag, sen hoppade jag och Liam ner i poolen och plaskade innan det var dags för tack å godnatt. Det blev en mysig dag, men mycket spring för liam ute på gräsmattan och sprang in till kurt och helena. Liams kompisar, där kan han leka så fint(som man inte gör med en annan). Jag hann även köra lite traktor, som mamma och pappa samt kristian tycker jag ska köra på ett traktorrace som är sent i augusti. 
 
Vilken sommarkväll, kopp kaffe samtidigt man ammar mys ebbe och man sitter och tittar på min snygga man och vackra liam som är helt inne i sin lek.