Lördag 13 maj -17

Mamma kom hit nu på förmiddagen då vi satt och åt lunch. Sen gick hon in & läste bok för Liam medans jag satt och ammade. Sen gick hon ut och började fixa på våran uteplats. Hon hade tagit med blommor, jord, 2 krukor. Sen började hon klippa våran häck, lillebror låg & gosade gott i den nya syskon vagnen. Efter Liam sov klart kom han ut och hjälpte till, jag började sätta blommorna och mamma och Liam kastade ut alla kvistar i skogen oh böka på. Lillen sov mer än 4 timmar, och nu har jag fått tagit upp han och gett han mat så det inte tar för lång tid mellan måltiderna. Han sov trots jag klädde av han och gav han mat, trött mössa! Nu väntar vi på Kristian som kommer hem med mat till oss.
 
Men ett skönt väder blev det idag, nu väntar jag bara på att få kratta sen är det jätte fint på våran lilla gård. Men härligt med D vitamin. ☀️