Fredag 17 November -17

Krille drog iväg på jobbet och vi åt frukost efter morgon muffinsen med tända ljus som han fick blåsa ut, sen sov ebbe då passade vi på att bada i massa bubblor. Spelade det nya bamsespelet, och med den nya lilla bilen. Sen var det lunch, korv i hans ära. Det kan han leva på skulle man kunna säga. Jag med för den delen. Söv ner han och ebbe, så dom båda sov en stund innan Krille kom hem från jobbet. Slutade lite tidigare så vi kunde umgås lite extra idag, Liam vaknade och sen så fick han ännu ett till paket och även då blev det firande sängen. Han ville att vi skulle sjunga en gång till med ljus, så det gjorde vi såklart. Det var stort paket, en lyftkran, den blev han störtkär i direkt, han fick även en arbets hjälm då man ska jobba. Stolt kille! 
 
Sen fikade vi tårta, en liten tårta bit som jag hade köpt för att ha en idag då vi bara är hemma, sen klädde vi på oss och åkte till birsta. Han skulle få plocka godis på candy world, sen handlade vi små saker på coop och middagen. Frågade vad för mat han ville ha, -haj mat, bajs. Det var svaret jag fick. Så det blev en billys pan pizza och så glad över den, bar den hela tiden tills vi kom hem som det vore som ett barn. Den åt han upp i ett nafs.
 
Efter vi hade ätit bakade jag själv, medans de andra lekte. Nu sover alla barnen, liam var lite svår sövd men försöker påminna han att imorgon är det ju kalas så då måste man sova. Så tillslut däckade han nöjd och belåten över sin födelsedag. Han har sagt flera gånger tack mamma och pappa. Så fin kille! Nu sover alla förutom jag, Krille somnade precis med playstation dosan i handen. 
 
Jag ska bara packa klart sen sova med, ska se över hur misslyckade mina kakor blev. Jäkla skit ugn. Skrev ett medelande till johanna att jag hade totalt misslyckats, då erbjöd hon sig att baka. Så hon har både bakat en långpanna och chokladbollar, vilken toppen tjej! Hur snällt är inte det? Sen är jag oerhört tacksam över att vi får ha kalaset i silje(som vanligt) och min mamma är ju en super kvinna(som vanligt) som har bakat och fixat fast jag säger att jag ska hjälpa henne. Men imorgon bitti åker vi dit och hjälper henne med det sista sen ska hon och jag försöka uppfylla Liams tårt önskningar. Wish us good luck.