Onsdag 15 november -17

Idag fick han äntligen gå på dagis och premiär för att ta på sig overall. Äntligen börjar det kännas som en riktig vinter, istället dör blåsigt, lerigt och tråkigt. Nu längtar vi alla i denna familj efter snö, så vi kan åka pulka och skoter och grilla en tonvis massa grillkorvar med nästan för mycket ketchup senap och bostongurka(nu drömde jag iväg lite). Men som sagt vintern är välkommen hemma hos oss. Jag och Ebbe var bara hemma idag, fick besök av mamma/ mormorn då hon fick ety uppdrag för typ 2 veckor sen att göra en lekpöl som Ebbe kan lära sig och sitta i. Den blev toppen och jätt stor så Liam kunde gott och väl sitta i den med massa leksaker och filtar. Sen passade jag även på att baka kakor då jag hade en som kunde passa Ebbe. 🍪 

Efter hon åkte hem så klädde jag på mig och tog en promenad till dagiset för att hämta Liam. Jag var så sugen på kina mat idag så min make köpte med sig det och åt det sen drog han iväg på möte medans jag tog en dusch ned ungarna för att sen sova. Vardagen flyter på med andra ord.  (null)