ÅH KLOCKAN ÄR INTE ENS TIO

Kristian åkte iväg vid halv åtta för han ska jobba idag, min morgon har varit som en uppförsbacke. Gjorde gröt, medans jag stod och i köket å kokade den så sket Ebbe ett stort lass i blöjan, så var bara att ta tag i det bajslasset. Sen fick man inte äta gröten i fred för då var Ebbe väldigt väldigt missnöjd så han ville äta samtidigt.. Han somnade, Liam skulle kissa på toaletten, allt hamnade på golvet istället för i toan, kastade in han i duschen, sen duschade jag med. Ebbe ville vakna, då går vi till soffan och hänger, så hamnar det lite Liam kiss på golvet så han inte hann till toaletten..... sen då det är upptorkat råkar jag hälla ut hela min kaffe kopp på bordet och golvet. Och inte nog med det så har jag huvudvärk, som jag aldrig brukar ha. Jag tror jag tar mina barn och lägger oss under täcket idag.  
 
 
 
Ungefär sån här dålig flyt har jag med 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼