Tisdag 3 oktober -17

En dagis dag för Liam, han gick ingenting förra veckan så lite blyg var han då jag skulle gå. Men det hade gått bra idag! Eller dom sa inte så mycket så jag tar för givet att det har varit en bra dag. 


Medans Liam var på dagis fick jag och Ebbe sällskap av Viccy, William och Evelina med Savannah. Vi tog en promenad ner till Ica för att köpa sallad, sen hem igen. Tur vi inte tog en lång promenad för det började det regna, men vi hann hem och åt lunchen. Sen har vi suttit i soffan och surrat i flera timmar. Sen passade dom Ebbe medans jag for å hämtade Liam på dagiset. 

Det blev en super mysig dag! Jag ser fram emot då vi kan ses igen. Efter våra gäster åkte hem så la jag Ebbe i vagnen medans jag och Liam åt makaronipudding kunde äta middag i lugn å ro. Sen blev det affär lekande i soffan, innan vi alla tre tog ett bad tillsammans. Sen myste vi ner oss i sängen med pyjamas och läste liams nya bamse bok som han fick på posten av sin farmor idag. Medans vi läste så kom pappan hem, jag som trodde jag skulle få rodda nattningen själv. Men då tog han över Liam. 

Nu sover han i soffan, (de vardagliga), vi började se filmen ”bad moms” men jag avlutade den själv. Den var väldigt värd att se!