Lördag 9 september -17

Började lördagen med att känna mig mer snorig än igår, dessa dagis snornäsor😬 Men klev upp och frukost, vi har tagit det väldigt lugna puckar på förmiddagen. Åt lunch sen somnade de alla hanarna i familjen så jag kunde moppa golven ifred och packa till mig och Liam. Jag skulle iväg till silje och fixa mig inför kvällen och Liam skulle sova hos sin farmor och farfar.
 
Strax efter två åkte jag till silje, vid fem skulle jag vara nere vid bergsåkers folketshus där nävsta skulle uppträda och jag skulle jobba istället för min mamma. Det var längesen jag serverade med nävstagänget och det var skit kul!! Och skönt att komma hemifrån faktiskt fast det var jBob! Mamma hade Ebbe själv några timmar innan Kristian hämtade han och kom med han till mig så jag kunde amma. Det blev inte så sent, kom hem vid elva. Det var ju trots allt PRO som var kvällens gäster, vissa åkte mitt i showen. Jag hoppas jag aldrig bli sådär stressig och bedrövad. Jag vill va en party oldie! 
 
 
Jag hade bästa arbetssällskapet, Tony! 
 
 
 
Medans jag slet på bergsåkers folketshus så var Liam i svanäng och premiär badade i badtunnan som hans händiga farfar har gjort, imponerande! 😍💙