PREMIÄR. 💦

Igår försökte jag lura min man att det var morsdag idag, han fick lite smått panik. Innan vi somnade för natten så sa jag att en framdukad frukost vare inte fel på på självaste lördag. Han protesterade inte! Jag såg drt framför mig att jag skulle kunna lura han hela vägen. Men imorse väckte han mig med att säga - du vicky.. det är inte morsdag idag 😂 Då blev han så osäker så han hade googlat! Fan då! Men han bryggde iallafall kaffe åt mig. 
 
Här på dagen så var Liam ute med krille och jag låg faktiskt inne i soffan i morgonrock å kollade på film. Väldigt behagligt! Sem gjorde jag tjockpannkaka till lunch innan vi åkte till Matfors. Det var premiär för Ebbe, vilken succé. Han låg helt avslappnad! Liam var därimot lute feg, var ju faktiskt mars/april han badade senast. Sen kom han in i det. Jag badade ca 40 minuter med Ebbe sen klev vi upp å duscha och ammade. Han var jätte duktig också mesans jag duschade å klädde på mig. Helt slut var Ebbelito! Snacka om att vi fick 3 badkillar! Vi kommer defininitv åka hit fler gånger i höst.🐬🐬 
 
 
 
 
 
 
Så här "pigga" var vi efteråt. 🙈