Tisdag 5 september -17

Efter succén på dagiset åkte vi hem, mamma hade gjort lunch till oss. Sen åkte krille iväg på jobb igen, medans mamma stannade lvar med oss och hon hjälpte mig så jag skulle rensa alla barnkläder och sortera in storlekarna i flyttkartonger. Det tog sin lilla tid och det för mycket att någon är med barnen medans man fixar annars blir allt väldigt väldigt fördröjt! Även Katarina kom en stund så hon myste med Ebbe medans jag och mamma rensade. Äntligen är det gjort! Fixade även i förrådet, staplade upp bättre men behöver fler hyllor så man kan få upp ännu mer och att man kan se vart man har allt istället för att fösa in i hörnen. Mamma åkte hem vid fyra, tusen tusen tack för all hjälp! ❤️ Sen gjorde jag middag, pyttipanna fick det bli. Sen satte jag mig och pumpade, hör å häpna! Det kom mjölk ur häng missilerna mina! HALLELULJA! 
 
Då kristian kom hem skrek min kropp och hjärna efter ett bad, så min make tog vilda barnen, jag tände ljus och satte på en pod. I tio minuter fick man ligga och lyssna sen ville Liam prompt in, först skulle han kissa men sen blev det att han var i badet med mig. Sådär låg jag på magen i vattnet, Liam låg på mig och vi hare ett tänt ljus och släckt i badrummet. Blev inte som jag hade tänkt men blev en mysig stund ändå. 😍 
 
 
Kolla mina underbaringar, jag smälter😍❤️😍❤️😍❤️