Torsdag 28 september -17

Vad min kropp var tung imorse efter ha ftt sovit nästan hela natten förutom då Liam kom över och klättrade över mig. Ebbe sov nonstop! Så fantastiskt! Men kroppen blir så extra tung så den är utvilad, något jag inte är van vid. 

Vi har inte gjort så avancerade saker idag,  bakat chokladbollar, stekt pannkaka, sovit ner Liam, druckit kaffe i flera omgångar. Vid tre kom mamma,
hon skulle klippa krille så tänkte att det är lika bra att dom får middag här. Medans hon lekte affär med Liam så gjorde jag middagen. Tacopaj! Den blev väldigt lyckad, för att det ska vara jag som har gjort den. Till ”förrätt” blev det brie på chips, så smarrigt! Sen till efterrätt gjorde jag en falsk cheesecake i glas. Det blev lyckade rätter allihopa. Sen bestämde Liam att han ville sova hos mormor och morfar, så fick det bli. 

Det blev en lugn kväll för oss kan man säga, Ebbe somnade vid åtta och vi kunde se på säsong tre av gåsmamman. Så förbaskat spännande och bra! Nu ska jag slänga igen mina blå, imorgon blir det en lång dag, en massa fixande inför dopet på lördag står på morgondagens agenda.