Söndag 15 april -18

Vilodag för mig, torsdagar och söndagar är vilodagar för mig. Men kan ju ine säga att jag har vilat idag. Åkte ner på stan vid klockan åtta, mötte upp tony sen började vi våran arbets dag. Vi hade en lokal att städa upp, sen dammsuga ventiler. Så hela dagen hade vi det att göra kan man säga. En paus för lunch annars körde vi på hela dagen. Men det var ändå kul, bra motion för kroppen och alltid roligt att jobba med tony. Vi jobbade fram till klockan tre, sen åkte jag till svanäng där min grabbar var. Fick kroppkakor till middag, sen åkte vi hem. Jag kände mig inte nöjd med att bara städa på jobbet så jag körde en rush hemma också, så man kan lägga sig och sova med gott samvete. Det var det helgen det, nu imorogn börjar träningen igen och allt annat som är roligt.


 
Känns som att livet bara går runt som i ett hjul, samma samma samma hela tiden. Så dnna logg bli inte så värst händelserik kan jag känna, men jag tyker det är ändå roligt att jag noterar varje dag var vi gör. För om några år kan jag kolla tillbaka och se vad vi har gjort. (För jag är ju så dålig att skriva i barnens böcker) så då får denna blogg ersätta dom böckerna. Hehe..
 
 
(null) 
 
(null)