Söndag 8 april -18

Bättringsvägen är här! Inge kletiga ögon för Ebbe och jag har inte hostat hela natten. Så det är ett gott tecken! Efter lunchen köpte vi fika och på norra berget, det fanns rutschkana som inte var begravd i snö och en massa annat att klättra på. Ebbe fick dessutom gunga för första gången, tveksam till en början sen var det en höjdare! Helt sjukt att i april för man gunga nästan sittandes på backen för det är så mycket snö. Det var snö upp till halva ställningen, det känns som att vi aldrig kommer vara utan denna snö. Men jag är glad över att om några veckor är vi i Stockholm för en helg så då kan vi få känna på våren. 🍃 

Liam blev så förbaskat blöt så vi åkte hem, barnen vilade med krille och jag tog tag i fönsterputsningen och damma karmarna, sen fick jag ett sånt här Viktoria damp ryck, drog fram soffan, dammsög/moppade, bytte gardiner, fixade med nya blommor sen gick jag till tvättstugan då vi hade tvätt tid. Minsta lilla energi ryck tar jag vara på! 😂  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)